| Postats: 16-Maj-2008 kl 08:35 | IP
|
|
|
Heidi!
Nu får du ursäkta men jag blir faktiskt ledsen över vad du skriver.
Det är väl inte konstigt om jag läser t ex anmälningarna som är gjorda mot Mayafia eftersom det är så att Mayafia had bett mig om hjälp angående omprövan mm eftersom jag har hand om det underforum och kan väldigt mycket om dt här om hur man skriver överklagan mm, Det är ju därför jag är moderator på det underforumet.
Jag har hjälpt många härinne med både det ena och det andra allt ifrån handikappsanökningar och överklagan mm.
Och när tråden om anmälnningar kom igång och du i princip skriver att du inte tror på vad Helhol och Grape skriver så känner jag att då jag är så inblandad att jag måste gå in och försvara dem du anklagar för att ljuga.
Du skrev ju själv att du blivit anmäld och visste vad det innebar, då borde du kunna visa lite empati istället för att anklaga folk för att ljuga.
Jag skulle aldrig skriva ut eller lämna ut någon som är här från forumet eller på något annat forum eller liknande, det vore emot all etikett som finns.
Det som har hänt i anmälningarna är rena kränkningarna och även om man är oskyldig så tar det en väldigt hårt när det är en som man trodde sig vara en nära vän med som gjort det. &n bsp; &n bsp;
Redigerad av qigongtina den 16-Maj-2008 kl 08:39
__________________ CRPS II i snart hela kroppen, muskelkramper, migrän mm MEN " Ingenting är omöjligt det tar bara lite längre tid." Lever en dag i taget / Tina
|